Karriär hos oss

Våra medarbetare är en viktig del i Kalix Tele24s framgång. Deras förmåga att ge service och ett professionellt bemötande utgör grunden för vårt erbjudande. Kalix Tele24 investerar kontinuerligt i vidareutveckling av våra medarbetare genom att ge dem möjlighet till utbildning och nya karriärmöjligheter. Vi söker löpande skickliga medarbetare som är motiverade, vill nå våra gemensamma mål och möta nya utmaningar tillsammans med oss.

Telefonister och Produktionsledare

Våra telefonister är en del av "första intrycket" av våra kunders verksamhet. Att vi har fått detta förtroende av så många som cirka 1 500 kunder är vi mycket stolta över. Vi svarar på ca 16 000 samtal per dag. Som telefonist hos oss får du en 4 veckor lång introduktionsutbildning.

Kundservice

Som en del av vår kundserviceavdelning så är det din uppgift att möta våra kunders förväntningar och förmedla en positiv bild av Kalix Tele24 genom professionell och effektiv service. Att kunden är i centrum är för oss en självklarhet och detta genomsyrar hela leveransen. Kundservice har ett väl fungerande samarbete med telefonisterna som kommer med input och förbättringsförslag – allt för att vi tillsammans ska kunna leverera förstklassig service till våra kunder. Kundserviceavdelningen på Kalix Tele24 består av tre enheter: Kundtjänst, Relationsutveckling samt Kundansvariga.

Sälj

Våra säljare drivs av att hjälpa våra kunder att öka sin tillgänglighet och servicegrad med hjälp av våra professionella tjänster. I rollen som säljare på Kalix Tele24 är det din uppgift att tillhandahåll våra lösningar och anpassa dem utifrån kundens behov. Alla nya medarbetare genomgår en omfattande introduktionsutbildning, för att bli rustade med aktuell kunskap om våra tjänster, vår företagskultur och våra säljprocesser. Våra säljare är indelade i två grupper Innesäljare och Key Account Managers.

Stödfunktioner

På Kalix Tele24 har vi ett antal stödfunktioner som stöttar den övriga verksamheten så att de kan leverera en hög kvalitet på våra tjänster. Exempel på dessa funktioner är Ekonomi, IT, Personal, Marknad och Kvalitet.

Vikariat/Praktik:

Hos Kalix Tele24 kan du få ett vikariat som telefonist under hela året. Arbetstiden kan variera mellan dagtid, kvällstid och helger. För att kunna ansöka så ska du vara student eller ha slutfört gymnasiestudierna med godkända betyg. När det gäller praktikplats så tillsätts dessa när behov eventuellt uppstår. Om du har egna förslag är du välkommen att skicka en ansökan till Nathalie Wiklund nathalie.wiklund [at] kalixtele24.se

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder svarsservice, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Underlättar arbetet för växel och kundwebb Blomsterlandet

KalixTele24 tar ca 1 500 samtal och 500 mail åt oss i månaden. 

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Hög servicenivå Landstinget Sörmland

Landstinget Sörmland satsar på hög servicenivå.

Tillgänglighet Chiquita Sverige

Förbättrad tillgänglighet för kunder och konsumenter.