Varför svarstjänst?

Att använda sig av våra svarstjänster innebär många fördelar: Ökad tillgänglighet och hög servicegrad, även när ni själva inte är på plats. Inga missade samtal. Ni får avlastning och kan fokusera på er kärnverksamhet.

Förtroendet för er verksamhet ökar upp när ni visar att ni står för kvalitet och bryr er om att de som kontaktar er får utmärkt service. Ofta innebär även extern telefonistservice sänkta kostnader jämfört med egen eller inhyrd personal samt en effektivisering av samtalshanteringen.

Läs mer om hur vi har löst behoven för några av våra kunder, eller kontakta oss direkt så berättar vi mer.

Mer information

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder svarsservice, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Underlättar arbetet för växel och kundwebb Blomsterlandet

KalixTele24 tar ca 1 500 samtal och 500 mail åt oss i månaden. 

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Kostnadseffektivt Plannja

Komplett funktion med dygnet runt-bemanning och professionellt bemötande.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Hög servicenivå Landstinget Sörmland

Landstinget Sörmland satsar på hög servicenivå.

Tillgänglighet Chiquita Sverige

Förbättrad tillgänglighet för kunder och konsumenter.