Unikt med Kalix Tele24

Vi har över 27 års erfarenhet, välutbildade telefonister samt effektiva system och rutiner. Därför har vi också nöjda kunder.

Stor eller liten verksamhet, privat eller offentlig, nystartad eller väletablerad - ingen uppgift är främmande eller för svår för våra telefonister. Och resultatet låter inte vänta på sig: snabbare svar och högre tillgänglighet. Ja, bättre service helt enkelt.

Våra telefonister stannar länge hos oss - sju år i snitt - och bygger upp värdefull kompetens som kommer våra kunder till godo. Tekniken i våra integrationstjänster är väl beprövad och vi är vana att hantera stora samtalsvolymer. För företag, organisationer, kommuner och regioner. Vi är helt enkelt bra på det vi gör.

Vill du veta mer? Ta del av informationen på länkarna nedan, eller kontakta oss direkt.

Mer information

 

 

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder svarsservice, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Underlättar arbetet för växel och kundwebb Blomsterlandet

KalixTele24 tar ca 1 500 samtal och 500 mail åt oss i månaden. 

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Kostnadseffektivt Plannja

Komplett funktion med dygnet runt-bemanning och professionellt bemötande.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Hög servicenivå Landstinget Sörmland

Landstinget Sörmland satsar på hög servicenivå.

Tillgänglighet Chiquita Sverige

Förbättrad tillgänglighet för kunder och konsumenter.