Unikt med Kalix Tele24

Vi har 20 års erfarenhet, välutbildade telefonister samt effektiva system och rutiner. Därför har vi också nöjda kunder.

Stor eller liten verksamhet, privat eller offentlig, nystartad eller väletablerad - ingen uppgift är främmande eller för svår för våra telefonister. Och resultatet låter inte vänta på sig: snabbare svar och högre tillgänglighet. Ja, bättre service helt enkelt.

Våra telefonister stannar länge hos oss - sju år i snitt - och bygger upp värdefull kompetens som kommer våra kunder till godo. Tekniken i våra integrationstjänster är väl beprövad och vi är vana att hantera stora samtalsvolymer. För företag, organisationer, kommuner och landsting. Vi är helt enkelt bra på det vi gör.

Vill du veta mer? Ta del av informationen på länkarna nedan, eller kontakta oss direkt.

Mer information

 

 

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder telefonpassning, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Kostnadseffektivt Plannja

Komplett funktion med dygnet runt-bemanning och professionellt bemötande.

Tillgänglighet Cosmo Consult AB (fd Tectura)

Bättre tillgänglighet för kunder.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Dygnet runt-service Arctic Group

Arctic Group finns alltid tillgängligt för support.

Dygnet runt-service Compodium

ComPodium ger bra service dygnet runt.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Hög servicenivå Landstinget Sörmland

Landstinget Sörmland satsar på hög servicenivå.