Kundtjänst

Du kanske redan vet att våra svarstjänster hjälper dig att frigöra tid och förbättra er service? Men vi kan göra så mycket mer än bara svara, koppla och ta meddelanden.
Låt oss vara din kundtjänst fullt ut, dygnet runt, året om eller när du som mest behöver det. Kanske som vikarie när någon är sjuk eller bara har semester. Vi hjälper dig att förbättra er tillgänglighet och service.
Vi erbjuder två typer av kundtjänstuppdrag beroende på omfattning och komplexitet; Kundtjänst Mini och Kundtjänst Maxi.
Kundtjänst Mini
Denna tjänst vänder sig till företag med behov av kundtjänstuppdrag av enklare karaktär. Våra välutbildade agenter hanterar denna tjänst som enkelt kan kombineras med någon av våra svarstjänster.
Ex. på uppdrag;
- Besvara enklare frågor
- Ta emot beställningar, felanmälan och liknande i vår kundmodul
- Ta emot intresseanmälningar t.ex. till event eller visningar av bostadsobjekt
- Enklare support (first line-) eller koppla till support eller jour
Uppstartstid 3-5 arbetsdagar.
Kundtjänst Maxi
Denna tjänst avser mer komplexa uppdrag där våra agenter kan behöva viss utbildning kring produkt eller tjänst. Efter avslutad utbildning ansluter agenterna till era eventuella system och hanterar ärendet som om vi fanns på plats.
Ex. på uppdrag:
- Ta emot och registrera beställninga och/eller bokningar via flera kontattyper (telefon, e-post, chatt eller sociala media)
- Registrera felanmälningar för produkter eller tjänster via flera kontakttyper (telefon, e-post, chatt eller sociala media)
- Ge ut information om produkter eller tjänster via flera kontakttyper (telefon, e-post, chatt eller sociala media)
- Bevaka och administrera onlinekanaler som chatt och sociala medier
Uppstartstid samt pris och leveransvillkor enligt offert.
Verktyg som ingår i kundtjänst Mini alt kundtjänst Maxi:
Kundwebb och app.
Tilläggstjänster till kundtjänst Mini alt kundtjänst Maxi:
Databas-Administration, IVR/talsvar, Multiabonnemang och Kalenderkoppling.
KONTAKTA OSS:
Tel: +46 (0)20-69 00 00
salj [at] kalixtele24.se