Testa svarstjänsten med marknadens nöjdaste kunder!

Vi har faktiskt marknadens nöjdaste kunder. I årets kundundersökning nådde vi en rekordhög kundnöjdhet på NKI 83 vilket är långt över marknadssnittet.

De områden vi får högst betyg på är bl.a. personlig kontakt, flexibilitet i erbjudna lösningar samt leverans- och tjänstekvalitet.

Vi är naturligtvis väldigt stolta över det här och vill fira genom att låta fler kunder testa vår tjänst.

Läs mer om vår svarsstjänst.

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Prova-på erbjudande

Kontakta oss så tar vi fram ett prova-på erbjudande som passar din verksamhet!

För kontakt, se formuläret ovan

Kalix Tele24 erbjuder telefonpassning, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Underlättar arbetet för växel och kundwebb Blomsterlandet

KalixTele24 tar ca 1 500 samtal och 500 mail åt oss i månaden. 

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Kostnadseffektivt Plannja

Komplett funktion med dygnet runt-bemanning och professionellt bemötande.

Tillgänglighet Cosmo Consult AB (fd Tectura)

Bättre tillgänglighet för kunder.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Dygnet runt-service Arctic Group

Arctic Group finns alltid tillgängligt för support.

Dygnet runt-service Compodium

ComPodium ger bra service dygnet runt.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.