Telefonpassning i sommar

Vem svarar när ni har semester? Vi hjälper er att besvara telefonsamtalen så ni kan erbjuda hög tillgänglighet under hela sommaren.

Våra välutbildade telefonister ger ett professionellt intryck och ser till att ni inte missar viktiga samtal. De som ringer får ett personligt bemötande, svar på enklare frågor samt möjlighet att lämna ett meddelande till er. Om ni vill kan vi besvara samtalen dygnet runt på fyra språk, och vi hjälper er att snabbt komma igång.

Vi svarar med önskad hälsningsfras och tar meddelanden som ni får via sms och/eller e-post. Om ni så önskar kan vi även koppla ut samtalen till efterfrågad person med personlig avisering, så ni själva får välja om ni vill ta emot samtalet eller ber telefonisten ta ett meddelande.

Vill du veta mer om vårt sommarerbjudande?

Välkommen att kontakta din säljare eller vår kundtjänst.
Telefon: 020-69 00 00
E-post: kundtjanst [at] kalixtele24.se

Kalix Tele24 erbjuder svarsservice, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Underlättar arbetet för växel och kundwebb Blomsterlandet

KalixTele24 tar ca 1 500 samtal och 500 mail åt oss i månaden. 

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Hög servicenivå Landstinget Sörmland

Landstinget Sörmland satsar på hög servicenivå.

Tillgänglighet Chiquita Sverige

Förbättrad tillgänglighet för kunder och konsumenter.