Svarstjänst i molnväxeln

Funderar ni på att gå över till en ”molnväxel”? Visste du att ni kan fortsätta att använda våra svarstjänster precis som tidigare? Den stora fördelen med molnbaserade telefonväxlar är enkelheten och skalbarheten. Samma fördelar har Kalix Tele24:s svarstjänst.
Frågan är inte längre om ni ska använda molntjänster utan hur? Vi kan idag erbjuda er olika lösningar beroende på vilka behov ni har; allt från fullt integrerad lösning med molnväxel via våra partners till en vanlig svarstjänst där vi svarar utifrån era behov eller som del av en ringslinga.
Integrerad lösning med hög kvalitet
Vi har integration mot de flesta leverantörer utav molnväxlar idag. Integrationen möjliggör maximal servicenivå, d.v.s. med vår svarstjänst får ni samma funktion som om ni hade egna telefonister på plats. Vi kopplar samtalen i ert eget system, vilket gör att vi hanterar både intern och extern trafik i er växel utan extra trafikavgift och med bibehållen nummerpresentation.
Växellös svarstjänst
Det går även att använda vår molntjänst utan att integrera mot en molnväxel. Ni styr då alla växelnummer/mobilnummer till oss. Vi svara enligt era önskemål. Efter ett visst antal signaler, efter kontorstid eller vid enstaka tillfällen. Fokusera på er kärnverksamhet, med oss missar ni inga affärsmöjligheter eller andra viktiga samtal.
Vi är proffs
Våra telefonister besvarar samtalen snabbt, i genomsnitt inom sju sekunder och närhelst ni vill. Efter ett visst antal signaler, efter kontorstid eller vid enstaka tillfällen. Eftersom våra telefonister kan se all information om era medarbetare och deras närvaro, får de inringade ett proffsigt bemötande.
Skräddarsydd svarstjänst
Vi tar emot samtalen och svarar helt enligt era önskemål och behov. Är ni upptagna kan vi ta emot meddelanden som levereras direkt via sms, mejl eller både och. Vi kan självklart även filtrera bort samtal enligt önskemål.
Vilken lösning passar er bäst?
Kontakta vår säljare så kan vi berätta mer om vilka lösningar som passar just din verksamhet.
Snabbfakta
- Hög kundnöjdhet (NKI 79)
- Erfarna och kompetenta telefonister med en snittålder på 37 år
- Hög kapacitet och flexibilitet för oväntade händelser
- Över 100 telefonister