Press

Här hittar du det senaste om Kalix Tele24 i media och tillgång till vårt pressrum med de senaste pressreleaserna, presskontakt med mera.

 

Bilder, logotyp och grafiskt material

Ulrica Pålstedt
Tel: 020 69 00 00
E-post: ulrica.palstedt [at] kalixtele24.se

 

Mer information

 

 

Nyheter från Kalix Tele24

2018-04-17 08:08
Jetshop är inte bara teknikleverantör utan hjälper också sina kunder med strategisk rådgivning och kvalitetsutveckling. Arbetet syftar till att skapa en bättre kundupplevelse. - Det är inte lätt att bygga upp en intern kundtjänst som både är bra och tillgänglig. Bara schemaläggningen kan utveckla...
2018-03-26 08:55
Kalix Tele24, som förra året firade 25 år som ledande kontaktcenter, har formulerat en offensiv tillväxtstrategi. Därför är affären med Svenskt Näringsliv av stor betydelse. - Det här är den viktigaste affären vi har gjort på länge. Med ungefär 35 000 samtal i månaden blir Svenskt Näringsliv en av...
2018-02-22 08:16
Rapporten är baserad på en undersökning som genomförts av Kantar Sifo på uppdrag av Kalix Tele24. Den visar att en övervägande del av kontakten med kundtjänsten berör problem som har uppstått efter köpet; som reklamation, försenad leverans eller fel vara. − Det här är en kritisk punkt i...
2017-05-22 08:05
– Kalix Tele24 har ett starkt varumärke, god lönsamhet och en unik, egenutvecklad plattform. Nu får jag vara med när företaget  tar ett nytt steg och utökar erbjudandet till att omfatta kundtjänst. Det kommer att bli väldigt spännande, säger Mats Winge. Mats Winge rekryteras från från Valuation,...
2017-03-07 09:05
Skellefteåföretaget Artvise har vuxit snabbt och inte minst har ärendehanteringssystemet Artvise Kundtjänst varit väldigt framgångsrikt bland svenska kommuner. Många offentliga aktörer satsar idag på att utveckla kundtjänst och "medborgarcenter", i en ambition att förbättra dialogen med medborgarna...

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Följ oss på Facebook

Kalix Tele24 erbjuder telefonpassning, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Underlättar arbetet för växel och kundwebb Blomsterlandet

KalixTele24 tar ca 1 500 samtal och 500 mail åt oss i månaden. 

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Kostnadseffektivt Plannja

Komplett funktion med dygnet runt-bemanning och professionellt bemötande.

Tillgänglighet Cosmo Consult AB (fd Tectura)

Bättre tillgänglighet för kunder.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Dygnet runt-service Arctic Group

Arctic Group finns alltid tillgängligt för support.

Dygnet runt-service Compodium

ComPodium ger bra service dygnet runt.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.