Partnerwebb

 

Välkommen till Kalix Tele24s partnerwebb. Här kan du som partner hitta information om oss och våra tjänster.

Svarstjänst med Kalix Tele24

En telefonist- och växelfunktion med hög tillgänglighet och professionellt bemötande. Precis som om våra telefonister fanns på plats hos er. Med ett par skillnader; vi har öppet dygnet runt och inga samtal placeras i kö.

Vi har 25 års erfarenhet av svarstjänster och betjänar idag tusentals företag och organisationer. Stora som små, och i en mängd olika branscher. Behovet är nämligen detsamma; att kunna erbjuda hög tillgänglighet och service.

Våra telefonister besvarar samtalen snabbt, i genomsnitt inom sju sekunder och närhelst ni vill. Efter ett visst antal signaler, efter kontorstid eller vid enstaka tillfällen. Eftersom våra telefonister kan se all information om era medarbetare och deras närvaro, får de inringade ett proffsigt bemötande.

Vi tar emot samtalen och svarar helt enligt era önskemål och behov. Är ni upptagna kan vi ta emot meddelanden som levereras direkt via sms eller mejl. Vi kan självklart även filtrera bort samtal enligt önskemål. T.ex. hänvisa säljare att mejla sitt ärende istället, styra om samtal till kundtjänst eller hänvisa till hemsida eller annat nummer.

Servicenivå - SLA (Service Level Agreement)
För denna tjänst gäller SLA 90/20. Med det avses att 90 % av de besvarade samtalen besvaras inom 20 sekunder från det att de inkommer till Kalix Tele24. Det motsvarar en genomsnittlig svarstid på ca 8-9 sekunder. Servicenivån avser samtal inkomna dygnet runt.

 

Tilläggstjänster

Vi erbjuder en mängd olika tilläggstjänster så att vi kan utforma en svarstjänst som passar just era behov och önskemål. Kontakta din säljare så berättar vi mer.

 

Kundtjänst med Kalix Tele24

Vi kan göra så mycket mer än bara svara, koppla och ta meddelande. Genom att ansluta oss till kundens egna system kan vi hantera kundtjänstärenden. Det kan gälla bokningar, felanmälningar eller beställningar. Eller att svara på frågor om produkter eller tjänster. Fullt ut dygnet runt, eller när det behövs avlastning.

Se filmen "Låt oss vara din kundtjänst"

 

Om oss

Kalix Tele24 erbjuder svarsservice i olika former. Från telefonpassning till att ta hand om hela växelfunktionen, dygnet runt, året om. Vi kan även hantera olika typer av kundtjänstuppdrag, fullt ut eller vid behov. Våra kunder är små och stora företag, organisationer och myndigheter i Norden. Företaget grundades 1992 och har sedan dess byggt upp en gedigen erfarenhet av professionella svarstjänster för såväl privat- som offentlig verksamhet. Vårt huvudkontor finns i Kalix och vi har även kontor i Haparanda och i Kista. Företaget har ca 150 anställda och ägs av Kristian Rothoff via Växtverk. Ladda ner vår företagspresentation:

 

  • saljsupport [at] kalixtele24.se (subject: Best%C3%A4llning%20av%20f%C3%B6retagspresentation%20i%20ppt-format) (PowerPoint)
  • Code of Conduct/Uppförandekod

 

Följ oss på:

 facebook.png   linkedin.png

 

Kontakta oss

För säljsupport ring 0923-682 50 eller mejla saljsupport [at] kalixtele24.se. Vårt huvudkontor finns i Kalix, och vi har dessutom kontor i Haparanda och Stockholm. Kontaktpersoner hittar du nedan.

Frågor?

För säljsupport ring

0923-682 50

eller 

skicka ett meddelande:

Snabbfakta

  • Hög kundnöjdhet (NKI 79)
  • Erfarna och kompetenta telefonister
  • Hög kapacitet för oväntade händelser
  • Över 100 telefonister
  • Realtidsuppdateringar
  • Vi svarar dygnet runt, året om
  • Svenska, engelska, norska och finska

Petra Larsson

Partneransvarig

petra.larsson [at] kalixtele24.se
Tel 070-394 00 05

Mats Winge

Försäljningschef/Bid Manager

mats.winge [at] kalixtele24.se
Tel 070-609 00 77

Marita Kenning

Säljchef

marita.kenning [at] kalixtele24.se
Tel 070-260 10 28

Janne Persson

Key Account Manager

janne.persson [at] kalixtele24.se
Tel 076-115 35 39

Sven Blomgren

Key Account Manager

sven.blomgren [at] kalixtele24.se
Tel 070-257 75 00

Peter Sundgren

IT-chef/Technical Presales

peter.sundgren [at] kalixtele24.se