Uppförandekod

(Code of Conduct)

Kalix Tele24 tillhandahåller telefonistbaserade tjänster genom kostnadseffektiv och flexibel kundkommunikation till företag, organisationer och myndigheter inom ett mycket stort spektra av verksamheter.

Vi tror på ett företagande där lönsamhet, miljöhänsyn och socialt engagemang förenas och uppmuntrar till en kultur av likamöjligheter och mångfald. Det uppnås med stöd av gott ledarskap och engagerade och ansvarsfulla medarbetare.

I vår uppförandekod beskriver vi de krav vi har på vårt eget agerande och uppförande och syftet är att förmedla våra gemensamma affärsmässiga principer, som ska präglas av ett professionellt agerande och hög etisk standard. Något vi förutsätter att våra medarbetare, kunder, leverantörer, partners och andra intressenter respekterar.

Mer information

Rekvirera gärna vår folder med Kalix Tele24s Uppförandekod genom att fylla i kontaktformuläret här på sidan.

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder svarsservice, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Underlättar arbetet för växel och kundwebb Blomsterlandet

KalixTele24 tar ca 1 500 samtal och 500 mail åt oss i månaden. 

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Kostnadseffektivt Plannja

Komplett funktion med dygnet runt-bemanning och professionellt bemötande.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Hög servicenivå Landstinget Sörmland

Landstinget Sörmland satsar på hög servicenivå.

Tillgänglighet Chiquita Sverige

Förbättrad tillgänglighet för kunder och konsumenter.

Återigen mycket hög kundnöjdhet

Ta del av årets resultat

Nyfiken på hur vi jobbar?

Möt några av våra medarbetare.

Kalix Tele24 och GDPR

Läs om vårt arbete med GDPR.