Kundwebb

Kalix Tele24s Kundwebb ingår i tjänsten för alla våra avtalskunder och är utformad så att man som kund på ett enkelt sätt ska kunna uppdatera och kontrollera sina företagsuppgifter.
 

Här kan du t.ex. själv på ett enkelt sätt hantera:

-Enklare registervård

-Personlig frånvaro och personliga hänvisningar

-Se vilka abonnemang/tjänster som är aktiva m.m.

 

Logga in

 

Vill du ha en genomgång av kundwebben och dess nya funktioner?
Då är du välkommen att ringa 020-69 00 04 eller maila till kundservice [at] kalixtele24.se så bokar vi gärna in en tid omgående.

 

Kontakta vår kundservice

Tel nr: 020 - 69 00 04 (vardagar 8-17) eller kundservice [at] kalixtele24.se

Övr tid, tel nr: 020 - 69 00 00 eller telefonist [at] kalixtele24.se.
Hit kan du som kund vända dig om du t.ex. vill ändra instruktioner till telefonisterna, har frågor kring kundwebben el. dyl.

 

Förändringar i din organisation?

Kom ihåg att meddela oss om det sker några förändringar i din organisation. Uppdatera enklast själv era uppgifter; hänvisningar och uppdateringar, på kundwebben. Annars maila till kundservice [at] kalixtele24.se eller ring 0920-24 00 00.

 

Ladda ner vår app!

Med Kalix Tele24s kostnadsfria app kan du enkelt meddela telefonisterna din status; på lunch, i möte, på resa osv. Du gör det antingen genom inställbara förval eller med egna profiler där du med fritext beskriver vad du gör och hur du vill att telefonisten ska agera. Se filmen om appen:

 

 

 

 

 

 

 

Ladda ner appen för mobiltelefoner:

Ladda ner appen för stationär/bärbar dator:

  • Windows (Om du har den gamla versionen installerad, avinstallera den först innan du installerar den nya versionen.)

Obs! Om du har problem med den nya versionen av appen, avinstallera/ ta bort den gamla appen och installera den nya versionen igen.

Inloggningen till appen är personlig och kräver lösenord eftersom den är kopplad till er svarstjänst. Lösenordet får du genom att maila till telefonist [at] kalixtele24.se.

 

Följ oss på:

    

Kalix Tele24 erbjuder svarsservice, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Underlättar arbetet för växel och kundwebb Blomsterlandet

KalixTele24 tar ca 1 500 samtal och 500 mail åt oss i månaden. 

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Hög servicenivå Landstinget Sörmland

Landstinget Sörmland satsar på hög servicenivå.

Tillgänglighet Chiquita Sverige

Förbättrad tillgänglighet för kunder och konsumenter.

Kalix Tele24 och GDPR

Läs om vårt arbete med GDPR.