Kundwebb

Driftinformation

Nyhet!

Fredagen den 15/12 kommer vi att lansera vår nya kundwebb som är både modernare och mer användarvänlig än tidigare:

  • Enklare registervård
  • Enklare hantering av frånvaro och hänvisningar
  • Du kan se betalstatus samt historik för fakturor
  • Du kan se vilka abonnemang/tjänster som är aktiva
  • m.m.

Obs! För kunder som hanterar sin jour via kundwebben är det extra viktigt att det görs i tid. Kundservice kommer att finnas på plats mellan 8-19 fredagen den 15/12. Vill du ha en genomgång av kundwebben är du välkommen att ringa eller mejla kundservice så bokar vi en tid.

Bästa hälsningar

Kundservice

 

 

Logga in

 Glömt lösenordet?

Använder du webbläsaren Internet Explorer 10?
För att kundwebben ska fungera fullt ut behöver Internet Explorer 10 köras i kompatibilitetsläge. Klicka på ikonen för kompatibilitetsvy till höger om webbläsarens adressfält eller välj "Kompatibilitetsvy" i menyn "Verktyg". Rensa även webbhistoriken.

Vi rekommenderar följande webbläsare: Internet Explorer 9 eller senaste versionerna av Chrome, Firefox eller Safari.

 

Kontakta vår kundservice

Tel nr: 020 - 69 00 04 (vardagar 8-17) eller kundservice [at] kalixtele24.se

Övr tid, tel nr: 020 - 69 00 00 eller telefonist [at] kalixtele24.se.
Hit kan du som kund vända dig om du t.ex. vill ändra instruktioner till telefonisterna, har frågor kring kundwebben el. dyl.

 

Förändringar i din organisation?

Kom ihåg att meddela oss om det sker några förändringar i din organisation. Maila till kundservice [at] kalixtele24.se eller ring 0920-24 00 00.

 

Ladda ner vår app!

Med Kalix Tele24s kostnadsfria app kan du enkelt meddela telefonisterna din status; på lunch, i möte, på resa osv. Du gör det antingen genom inställbara förval eller med egna profiler där du med fritext beskriver vad du gör och hur du vill att telefonisten ska agera. Se filmen om appen:

 

 

 

 

 

 

 

Ladda ner appen för mobiltelefoner:

Ladda ner appen för stationär/bärbar dator:

  • Windows (Om du har den gamla versionen installerad, avinstallera den först innan du installerar den nya versionen.)

Obs! Om du har problem med den nya versionen av appen, avinstallera/ ta bort den gamla appen och installera den nya versionen igen.

Inloggningen till appen är personlig och kräver lösenord eftersom den är kopplad till er svarstjänst. Lösenordet får du genom att maila till telefonist [at] kalixtele24.se.

 

Följ oss på:

   

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder telefonpassning, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Kostnadseffektivt Plannja

Komplett funktion med dygnet runt-bemanning och professionellt bemötande.

Tillgänglighet Cosmo Consult AB (fd Tectura)

Bättre tillgänglighet för kunder.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Dygnet runt-service Arctic Group

Arctic Group finns alltid tillgängligt för support.

Dygnet runt-service Compodium

ComPodium ger bra service dygnet runt.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Hög servicenivå Landstinget Sörmland

Landstinget Sörmland satsar på hög servicenivå.

Vi har nöjda kunder

Läs om vår kundundersökning 2016.

Nyfiken på hur vi jobbar?

Möt några av våra medarbetare.