Kundcase

Kalix Tele24 servar idag ca 1 500 kunder. De är små, medelstora och stora företag inom alla branscher, privat och offentlig verksamhet, samt ideella organisationer.

Det kunderna har gemensamt är att vi hjälper dem att svara när det ringer. Därutöver har vi skräddarsytt tjänsten så den passar varje företags eller organisations specifika behov och önskemål.

Nedan presenterar vi några av våra kunder och berättar hur vi löser deras behov av exempelvis tillgänglighet och service.

 

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder svarsservice, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Underlättar arbetet för växel och kundwebb Blomsterlandet

KalixTele24 tar ca 1 500 samtal och 500 mail åt oss i månaden. 

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Hög servicenivå Landstinget Sörmland

Landstinget Sörmland satsar på hög servicenivå.

Tillgänglighet Chiquita Sverige

Förbättrad tillgänglighet för kunder och konsumenter.

Återigen mycket hög kundnöjdhet

Ta del av årets resultat

Nyfiken på hur vi jobbar?

Möt några av våra medarbetare.

Kalix Tele24 och GDPR

Läs om vårt arbete med GDPR.