Våra värderingar

Vår vision:

Att alla verksamheter ser outsourcing av svarsservice som en självklarhet.

Vår affärsidé:

Med marknadens främsta medarbetare erbjuder vi kostnadseffektiv och flexibel kundkontakt.

Våra värderingar:

En viktig del av vårt gemensamma ramverk på Kalix Tele24 är våra värderingar. Vi arbetar kontinuerligt med att synliggöra dem internt så att vi tillsammans ska kunna erbjuda så professionella tjänster som möjligt till våra kunder.

Pålitliga:

Våra kunder ska känna sig trygga när de anlitar oss. Hos oss är dialogen ärlig och förtroendefull. Vi tar ansvar för det vi ska utföra och använder vår samlade kompetens och erfarenhet.

Engagerade:

Vi är engagerade och ser utmaningar som en möjlighet till ständiga förbättringar. Tillsammans söker vi efter nya lösningar för att utveckla våra tjänster och skapa ytterligare mervärde.

Stolta:

Vi är stolta över det vi tillsammans åstadkommer. Det motiverar oss att fortsätta utvecklas och bidra till verksamhetens målsättningar.

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder svarsservice, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Underlättar arbetet för växel och kundwebb Blomsterlandet

KalixTele24 tar ca 1 500 samtal och 500 mail åt oss i månaden. 

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Hög servicenivå Landstinget Sörmland

Landstinget Sörmland satsar på hög servicenivå.

Tillgänglighet Chiquita Sverige

Förbättrad tillgänglighet för kunder och konsumenter.