Prisad arbetsmiljö

Kalix Tele24 strävar efter att skapa en arbetsmiljö där alla trivs d.v.s. en god, sund och frisk arbetsmiljö.

Vårt systematiska arbetsmiljöarbete är omfattande och uppbyggt i en årlig planering i samverkan med skyddsombud. Gemensamt undersöker vi, riskbedömer, genomför åtgärder och följer upp.

Vi har i tillägg till vårt systematiska arbetsmiljöarbete allt sedan starten av verksamheten uppmuntrat våra medarbetare till förebyggande friskvård där en god arbetsmiljö tillsammans med hälsosamma val av livsstil är avgörande. Att minska risken för ohälsa och öka möjligheten för hälsa är väldigt central hos oss. 

Genom åren är vi stolta över att ha blivit uppmärksammade med priser såsom ”Årets friskaste företag” och vinnare av ”Stora Arbetsmiljöpriset” genom Du & Jobbets och Arbetsmiljöforums tävling om Sveriges bästa arbetsmiljö.

Kollektivavtal och försäkringar
Vi följer naturligtvis även kollektivavtal som är tecknat med Unionen och har avtalsenliga försäkringar som vi tecknat med Collectum.

Mer information hittar du här:

 

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder svarsservice, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Underlättar arbetet för växel och kundwebb Blomsterlandet

KalixTele24 tar ca 1 500 samtal och 500 mail åt oss i månaden. 

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Hög servicenivå Landstinget Sörmland

Landstinget Sörmland satsar på hög servicenivå.

Tillgänglighet Chiquita Sverige

Förbättrad tillgänglighet för kunder och konsumenter.