Kundservice

jorgen_ekholm-_kundtjanst2.jpgJörgen Ekholm, kundservice, Kalix

"Arbetsuppgifterna som kundtjänstmedarbetare innebär framför allt att administrera kunder i våra system, komplettera personuppgifter, felsökningar, ärendehantering samt att besvara inkommande samtal från kund. Under mina 18 år på Kalix Tele24 har jag, utöver kundtjänstrollen, arbetat som telefonist samt i storkundsgruppen.

Målsättningen i mitt arbete är att bidra till en väl fungerande avdelning där det är "högt i tak".

Kalix Tele24 har alltid satsat på personalens trivsel och välmående med allt från brett utbud när det gäller friskvård och träning, trevliga aktiviteter vid sidan av jobbet till bra arbetsredskap.

Jag trivs på Kalix Tele24 då jag anser att de har en bra personalpolitik som bidrar till en stark sammanhållning och teamkänsla."

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder svarsservice, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Underlättar arbetet för växel och kundwebb Blomsterlandet

KalixTele24 tar ca 1 500 samtal och 500 mail åt oss i månaden. 

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Hög servicenivå Landstinget Sörmland

Landstinget Sörmland satsar på hög servicenivå.

Tillgänglighet Chiquita Sverige

Förbättrad tillgänglighet för kunder och konsumenter.