Vanliga frågor

Vad är cirkapriset för svars- eller kundtjänst?

Svar: Det beror på hur ert behov ser ut och därför behöver vi ställa ett antal frågor kring er verksamhet. Kontakta oss gärna så kan vi diskutera vilken tjänst som skulle passa.

 

Varför har ni inte priser för era tjänster på er hemsida?

Svar: Det beror bl.a. på att vi har flera olika sorters tjänster och att man behöver diskutera det med någon av våra säljare.

 

Jag skulle vilja ha en offert på svarstjänst.

Svar: Kontakta oss gärna via mail salj [at] kalixtele24.se eller ring 020-69 00 00.

 

Kan ni ta en tillfällig telefonpassning?

Svar: Kontakta oss gärna via mail salj [at] kalixtele24.se  eller ring 020-69 00 00.

 

Jag vill beställa er Skall- och börkravslista inför en upphandling av växelfunktion eller telefonisttjänster, hur gör jag?

Svar: Fyll i dina kontaktuppgifter i vårt formulär eller maila oss ditt namn och mailadress till salj [at] kalixtele24.se

 

Vi behöver ändra på våra uppgifter hos er, hur gör jag?

Svar: Du kan antingen göra de ändringarna själv via vår kundwebb eller maila oss på telefonist [at] kalixtele24.se alternativ ringa vår kundservice på 020-69 00 04.

 

Jag har behöver ett nytt lösenord/inloggning till kundwebb/app, kan ni hjälpa mig med det?

Svar: Maila till kundservice [at] kalixtele24.se så löser vi det.

 

Jag kommer inte in på Kalix Tele24s app, hur gör jag?

Svar: Maila till kundservice [at] kalixtele24.se så löser vi det.

 

Har ni några lediga jobb/tjänster?

Svar: På Lediga jobb hittar du våra lediga tjänster. Om du inte hittar en utannonserad tjänst inom ditt intresseområde kan du skapa en egen profil och lägga in en spontanansökan. Då finns du tillgänglig för sökning i vår CV-databas när nya tjänster utannonseras.

 

Hur går det till vid kundstart?

Svar: Att bli kund hos Kalix Tele24 är enkelt oavsett hur ni önskar att era samtal ska hanteras. Vi börjar med att göra en behovsanalys tillsammans med er för att säkerställa att leveransen till fullo motsvarar era förväntningar. Om ni har behov av en enkel tjänst, utan teknisk integration, kan ni komma igång redan inom ett par dagar. I de fall ert behov medför teknisk integration så får ni hjälp av en av våra erfarna projektledare, som då ansvarar för hela leveransprocessen. Läs mer om vår kundstart på Uppstart.

 

Hur får jag tillgång till min statistik?

Svar: På Kalix Tele24:s kundwebb kan du enkelt se statistik över dina inkommande telefonsamtal.

 

Vilka språk svarar ni på?

Svar: Våra telefonister svarar på svenska, engelska, norska och finska.

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder svarsservice, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Underlättar arbetet för växel och kundwebb Blomsterlandet

KalixTele24 tar ca 1 500 samtal och 500 mail åt oss i månaden. 

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Kostnadseffektivt Plannja

Komplett funktion med dygnet runt-bemanning och professionellt bemötande.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Hög servicenivå Landstinget Sörmland

Landstinget Sörmland satsar på hög servicenivå.

Tillgänglighet Chiquita Sverige

Förbättrad tillgänglighet för kunder och konsumenter.

Återigen mycket hög kundnöjdhet

Ta del av årets resultat

Nyfiken på hur vi jobbar?

Möt några av våra medarbetare.

Kalix Tele24 och GDPR

Läs om vårt arbete med GDPR.