Vanliga frågor
Vad är cirkapriset för svars- eller kundtjänst?
Svar: Det beror på hur ert behov ser ut och därför behöver vi ställa ett antal frågor kring er verksamhet. Kontakta oss gärna så kan vi diskutera vilken tjänst som skulle passa.
Varför har ni inte priser för era tjänster på er hemsida?
Svar: Det beror bl.a. på att vi har flera olika sorters tjänster och att man behöver diskutera det med någon av våra säljare.
Jag skulle vilja ha en offert på svarstjänst.
Svar: Kontakta oss gärna via mail salj [at] kalixtele24.se eller ring 020-69 00 00.
Kan ni ta en tillfällig telefonpassning?
Svar: Kontakta oss gärna via mail salj [at] kalixtele24.se eller ring 020-69 00 00.
Jag vill beställa er Skall- och börkravslista inför en upphandling av växelfunktion eller telefonisttjänster, hur gör jag?
Svar: Fyll i dina kontaktuppgifter i vårt formulär eller maila oss ditt namn och mailadress till salj [at] kalixtele24.se
Vi behöver ändra på våra uppgifter hos er, hur gör jag?
Svar: Du kan antingen göra de ändringarna själv via vår kundwebb eller maila oss på telefonist [at] kalixtele24.se alternativ ringa vår kundservice på 020-69 00 04.
Jag har behöver ett nytt lösenord/inloggning till kundwebb/app, kan ni hjälpa mig med det?
Svar: Maila till kundservice [at] kalixtele24.se så löser vi det.
Jag kommer inte in på Kalix Tele24s app, hur gör jag?
Svar: Maila till kundservice [at] kalixtele24.se så löser vi det.
Har ni några lediga jobb/tjänster?
Svar: På Lediga jobb hittar du våra lediga tjänster. Om du inte hittar en utannonserad tjänst inom ditt intresseområde kan du skapa en egen profil och lägga in en spontanansökan. Då finns du tillgänglig för sökning i vår CV-databas när nya tjänster utannonseras.
Hur går det till vid kundstart?
Svar: Att bli kund hos Kalix Tele24 är enkelt oavsett hur ni önskar att era samtal ska hanteras. Vi börjar med att göra en behovsanalys tillsammans med er för att säkerställa att leveransen till fullo motsvarar era förväntningar. Om ni har behov av en enkel tjänst, utan teknisk integration, kan ni komma igång redan inom ett par dagar. I de fall ert behov medför teknisk integration så får ni hjälp av en av våra erfarna projektledare, som då ansvarar för hela leveransprocessen. Läs mer om vår kundstart på Uppstart.
Hur får jag tillgång till min statistik?
Svar: På Kalix Tele24:s kundwebb kan du enkelt se statistik över dina inkommande telefonsamtal.
Vilka språk svarar ni på?
Svar: Våra telefonister svarar på svenska, engelska, norska och finska.