Vanliga frågor

Vad är cirkapris för telefonpassning?

Svar: Det beror på vilken tjänst ni vill ha. Kontakta gärna oss så berättar vi mer om vilka tjänster som skulle passa för just dig.

 

Varför har ni inte priser för era tjänster på er hemsida?

Svar: Det beror bland annat på att vi har flera olika sorters tjänster och att man behöver diskutera det med någon av våra säljare.

 

Jag skulle vilja ha en offert på svarstjänst.

Svar: Kontakta oss gärna via mail salj [at] kalixtele24.se ring 020-69 00 00.

 

Kan ni ta en tillfällig telefonpassning?

Svar: Kontakta oss gärna via mail salj [at] kalixtele24.se  eller ring 020-69 00 00.

 

Jag vill beställa er Skall- och börkravslista inför en upphandling av växelfunktion eller telefonisttjänster, hur gör jag?

Svar: Fyll i dina kontaktuppgifter i vårt formulär eller maila oss ditt namn och mailadress till salj [at] kalixtele24.se

 

Vi behöver ändra på våra uppgifter hos er, hur gör jag?

Svar: Du kan antingen göra de ändringarna själv via vår kundwebb eller maila oss på telefonist [at] kalixtele24.se alternativ ringa på 0920-24 00 00.

 

Jag har behöver ett nytt lösenord/inloggning till kundwebb/app, kan ni hjälpa mig med det?

Svar: Maila till telefonist [at] kalixtele24.se så löser vi det.

 

Jag kommer inte in på Kalix Tele24s app, hur gör jag?

Svar: Maila till telefonist [at] kalixtele24.se så löser vi det.

 

Har ni några lediga jobb/tjänster?

Svar: På Lediga jobb hittar du våra lediga tjänster. Om du inte hittar en utannonserad tjänst inom ditt intresseområde kan du skapa en egen profil och lägga in en spontanansökan. Då finns du tillgänglig för sökning i vår CV-databas när nya tjänster utannonseras.

 

Hur går det till vid kundstart?

Svar: Att bli kund hos Kalix Tele24 är enkelt oavsett hur ni önskar att era samtal ska hanteras. Vi börjar med att göra en behovsanalys tillsammans med er för att säkerställa att leveransen till fullo motsvarar era förväntningar. Om ni har behov av en enkel tjänst, utan teknisk integration, kan ni komma igång redan inom ett par dagar. I de fall ert behov medför teknisk integration så får ni hjälp av en av våra erfarna projektledare, som då ansvarar för hela leveransprocessen. Läs mer om vår kundstart på Uppstart.

 

Hur får jag tillgång till min statistik?

Svar: På Kalix Tele24:s kundwebb kan du enkelt se statiskt över dina inkommande telefonsamtal.

 

Vilka språk svara ni på?

Svar: Våra telefonister svarar på svenska, engelska, norska och finska.

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder telefonpassning, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Kostnadseffektivt Plannja

Komplett funktion med dygnet runt-bemanning och professionellt bemötande.

Tillgänglighet Cosmo Consult AB (fd Tectura)

Bättre tillgänglighet för kunder.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Dygnet runt-service Arctic Group

Arctic Group finns alltid tillgängligt för support.

Dygnet runt-service Compodium

ComPodium ger bra service dygnet runt.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Hög servicenivå Landstinget Sörmland

Landstinget Sörmland satsar på hög servicenivå.

Vi har nöjda kunder

Läs om vår kundundersökning 2016.

Nyfiken på hur vi jobbar?

Möt några av våra medarbetare.