Uppstart

För att vi ska kunna ge er en bra leverans behöver vi kunskap om ert företag och hur ni vill att vi ska besvarar era samtal. Därför är informationsöverföring mellan oss en nyckelfaktor som vi tar ansvar för. Vi stöttar även er i den interna informationen, då det är viktigt att era medarbetare känner till oss och hur vi arbetar.

Vid större kunduppdrag, som kräver integration med växel och hänsvisningssystem, tar vi ett helhetsgrepp med hjälp av en av våra projektledare och ett kundspecifikt team som sköter uppstart och implementation. I dessa fall använder vi oss av PPS projektstandard.

 

Beställ vår Kundstartsprocess!

Kontakta oss via chatten eller vårt kontaktformuläret här intill, så skickar vi dokumentet till dig kostnadsfritt.

Naturligtvis finns vi även personligen till hands för att svara på ytterligare frågor.

 

Mer info

 

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder telefonpassning, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Kostnadseffektivt Plannja

Komplett funktion med dygnet runt-bemanning och professionellt bemötande.

Tillgänglighet Cosmo Consult AB (fd Tectura)

Bättre tillgänglighet för kunder.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Dygnet runt-service Arctic Group

Arctic Group finns alltid tillgängligt för support.

Dygnet runt-service Compodium

ComPodium ger bra service dygnet runt.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Hög servicenivå Landstinget Sörmland

Landstinget Sörmland satsar på hög servicenivå.

Vi har nöjda kunder

Läs om vår kundundersökning 2016.

Nyfiken på hur vi jobbar?

Möt några av våra medarbetare.