Kommunikation som tjänst

Med kommunikation som tjänst (KST) får du en helhetslösning för dina kommunikationstjänster.

Du slipper ägna tid åt olika upphandlingar och får istället ett heltäckande avtal för all kommunikation. I ett KST-koncept ingår ett antal tjänster med tonvikt på Service Management. KST är framförallt bra om ni har en komplex verksamhet eller har behov av flexibla eller skräddarsydda lösningar.

Ramavtal via Kammarkollegiet
Kammarkollegiet har upphandlat ett ramavtal för KST. Syftet med ramavtalet är att förse offentliga organisationer med paketerade tjänster för data- och telekommunikation. Ramavtalet för KST omfattar följande teknikområden:

  • Wan
  • Internet
  • Lan
  • Digitala möten
  • Telefoni (inkl. mobildata och mdm)
  • Kontaktcenter
  • Unified communications (”paketerade funktioner för samlad kommunikation”)

Mer information om ramavtalet och vem som kan göra avrop hittar du på avropa.se.

Kalix Tele24 är underleverantör
I ramavtalet via Kammarkollegiet är Kalix Tele24 underleverantör till Tele2 och DGC. Läs mer om våra samarbetspartners:

Det går även att upphandla våra tjänster enskilt genom ramavtalet. Läs gärna vår "Skall- och börkravslista" här.

Vårt erbjudande
Kalix Tele24 erbjuder telefonisttjänster i olika former, från telefonpassning till att ta hand om hela växelfunktionen. Vi kan även vara er kundservice och hantera ärenden direkt. Vårt callcenter fokuserar på att svara när det ringer. Vi utformar svarstjänsten tillsammans med er, utifrån era behov och önskemål. Läs mer om våra tjänster.

 

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder telefonpassning, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Kostnadseffektivt Plannja

Komplett funktion med dygnet runt-bemanning och professionellt bemötande.

Tillgänglighet Cosmo Consult AB (fd Tectura)

Bättre tillgänglighet för kunder.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Dygnet runt-service Arctic Group

Arctic Group finns alltid tillgängligt för support.

Dygnet runt-service Compodium

ComPodium ger bra service dygnet runt.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Hög servicenivå Landstinget Sörmland

Landstinget Sörmland satsar på hög servicenivå.

Vi har nöjda kunder

Läs om vår kundundersökning 2016.

Nyfiken på hur vi jobbar?

Möt några av våra medarbetare.