Kommunikation som tjänst

Med kommunikation som tjänst (KST) får du en helhetslösning för dina kommunikationstjänster.

Du slipper ägna tid åt olika upphandlingar och får istället ett heltäckande avtal för all kommunikation. I ett KST-koncept ingår ett antal tjänster med tonvikt på Service Management. KST är framförallt bra om ni har en komplex verksamhet eller har behov av flexibla eller skräddarsydda lösningar.

Ramavtal via Kammarkollegiet
Kammarkollegiet har upphandlat ett ramavtal för KST. Syftet med ramavtalet är att förse offentliga organisationer med paketerade tjänster för data- och telekommunikation.

Mer information om ramavtalet och vem som kan göra avrop hittar du på avropa.se.

Kalix Tele24 är underleverantör
I ramavtalet via Kammarkollegiet är Kalix Tele24 underleverantör till Telenor, Tele2 och IP-Only. Läs mer om våra samarbetspartners:

Det går även att upphandla våra tjänster enskilt genom ramavtalet. Beställ gärna våra "Skall- och börkrav" via webbformuläret.

Vårt erbjudande
Kalix Tele24 erbjuder svarstjänster i olika former. Vårt callcenter fokuserar på att svara när det ringer. Vi utformar svarstjänsten tillsammans med er, utifrån era behov och önskemål. Vi kan även vara er kundservice. Läs mer om våra tjänster.

 

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder svarsservice, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Underlättar arbetet för växel och kundwebb Blomsterlandet

KalixTele24 tar ca 1 500 samtal och 500 mail åt oss i månaden. 

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Hög servicenivå Landstinget Sörmland

Landstinget Sörmland satsar på hög servicenivå.

Tillgänglighet Chiquita Sverige

Förbättrad tillgänglighet för kunder och konsumenter.

Återigen mycket hög kundnöjdhet

Ta del av årets resultat

Nyfiken på hur vi jobbar?

Möt några av våra medarbetare.

Kalix Tele24 och GDPR

Läs om vårt arbete med GDPR.