Bli kund

Det är enkelt att bli kund hos Kalix Tele24!

Vi börjar med att göra en behovsanalys tillsammans med er för att säkerställa att leveransen till fullo motsvarar era förväntningar. Om ni har behov av en tjänst utan teknisk integration kan ni komma igång redan inom ett par dagar. I de fall ert behov medför teknisk integration så får ni hjälp av en av våra erfarna projektledare, som då ansvarar för hela leveransprocessen.

Så här går det till steg för steg:

1. Förstudie och behovsanalys.
2. Offert och avtal.
3. Informationsinhämtning (organisation, sökord, eventuella policys, företagsfakta m.m.)
4. Integration av växel och hänvisningssystem.
5. Kundspecifik utbildning via Kalix Tele24 Akademi och driftstart.
 

Mer information

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder svarsservice, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Underlättar arbetet för växel och kundwebb Blomsterlandet

KalixTele24 tar ca 1 500 samtal och 500 mail åt oss i månaden. 

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Hög servicenivå Landstinget Sörmland

Landstinget Sörmland satsar på hög servicenivå.

Tillgänglighet Chiquita Sverige

Förbättrad tillgänglighet för kunder och konsumenter.

Kalix Tele24 och GDPR

Läs om vårt arbete med GDPR.