Varför svarstjänst?

Att använda sig av våra svarstjänster innebär många fördelar: Ökad tillgänglighet och hög servicegrad, även när ni själva inte är på plats. Inga missade samtal. Ni får avlastning och kan fokusera på er kärnverksamhet.

Förtroendet för er verksamhet ökar upp när ni visar att ni står för kvalitet och bryr er om att de som kontaktar er får utmärkt service. Ofta innebär även extern telefonistservice sänkta kostnader jämfört med egen eller inhyrd personal samt en effektivisering av samtalshanteringen.

Läs mer om hur vi har löst behoven för några av våra kunder, eller kontakta oss direkt så berättar vi mer.

Mer information

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder telefonpassning, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Kostnadseffektivt Plannja

Komplett funktion med dygnet runt-bemanning och professionellt bemötande.

Tillgänglighet Cosmo Consult AB (fd Tectura)

Bättre tillgänglighet för kunder.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Kostnadsbesparing och ökad tillgänglighet SIGMA

Samordning av telefonistservice för samtliga kontor

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Dygnet runt-service Arctic Group

Arctic Group finns alltid tillgängligt för support.

Dygnet runt-service Compodium

ComPodium ger bra service dygnet runt.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.