Telefonpassning

Oavsett vad man kallar det – telefonisttjänster, telefonservice, svarstjänst, svarsservice, telefonpassning eller telefonsvar – så är vinsterna uppenbara. Hög servicenivå, nöjda kunder samt ökad effektivitet och lönsamhet är några av dem. Med vår grundläggande svarstjänst får ni hjälp att hantera era telefonsamtal, dygnet runt om ni vill. Våra välutbildade telefonister ger ett personligt och professionellt bemötande och ni missar inga viktiga samtal. Fokusera på er kärnverksamhet medan vi tar hand om telefonpassningen och ser till att samtal eller meddelande kommer fram till rätt person.   

Vem svarar när ni har semester?

Just nu erbjuder vi telefonpassning i sommar till kampanjpris, läs mer

 

Tjänsten

  • Vi tar emot inkommande samtal och svarar med önskad hälsningsfras.
  • Vi kopplar ut samtalen till efterfrågad person. Givetvis kan samtalen aviseras så ni själva väljer att ta emot samtalet, eller be telefonisten ta ett meddelande.
  • Är ni upptagna tar vi meddelanden som omgående skickas via e-post, sms eller fax.
  • Vi gör en effektiv filtrering av samtalen. Vissa ärenden kan hänvisas till hemsida eller e-post.
  • Ni bestämmer själva när samtalen ska besvaras av oss: vid upptaget, efter ett visst antal signaler, efter kontorstid, vid enstaka tillfällen eller hela tiden.
  • För enkel hantering av hänvisningar och god översikt över de samtal vi besvarar åt er, ingår tillgång till en kundportal på vår hemsida. Där kan ni förutom att hänvisa er och ändra instruktioner även ta ut statistik över samtal, meddelanden, svarstider med mera.
  • Via vår app (iPhone/Android) meddelar ni enkelt telefonisterna att ni exempelvis sitter i möte eller är på lunch.

Fördelar

  • Ökad tillgängligt och bättre service för era kunder även när ni inte själva finns på plats.
  • Ett professionellt bemötande av våra telefonister. 
  • Ni missar inga affärsmöjligheter eller andra viktiga samtal.
  • Höjd effektivitet. Ni slipper avbrott i arbetet och kan återkomma till dem som ringt när det passar er bättre.

Varför Kalix Tele24?

Att vara ert företags röst utåt är ett stort förtroende. När ni väljer oss får ni en trygg leverantör med över 20 års erfarenhet av svarstjänster. Vårt callcenter fokuserar helt på att svara när det ringer, för att erbjuda en riktigt bra telefonistfunktion.

Vi vet att det hörs när människor mår bra, och att det är när man trivs som man gör ett riktigt bra jobb. Vårt största fokus är därför att vidareutveckla våra telefonister, de personer som svarar för första intrycket av ert företag. Vi satsar på utbildning, coachning och friskvård – vår arbetsmiljö är till och med prisbelönad – viket gör att medarbetarna mår bra och är glada när de besvarar era telefonsamtal. Det märks. 

Många stannar länge hos oss och bygger upp värdefull kompetens som kommer våra kunder till godo. Självklart har vi även hunnit utveckla effektiva systemstöd och rutiner, vilket krävs för bästa hantering av era telefonsamtal. Vi kan helt enkelt telefonpassning.

Mer information

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Genom att skicka in det här fomuläret så accepterar du Molloms användarvillkor.

Våra tjänster kan användas för en mängd behov.
Se hur vi löst det för andra.

Kostnadsbesparing och ökad tillgänglighet SIGMA

Samordning av telefonistservice för samtliga kontor

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Dygnet runt-service Arctic Group

Arctic Group finns alltid tillgängligt för support.

Dygnet runt-service Compodium

ComPodium ger bra service dygnet runt.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Hög servicenivå Landstinget Sörmland

Landstinget Sörmland satsar på hög servicenivå.

Tillgänglighet Chiquita Sverige

Förbättrad tillgänglighet för kunder och konsumenter.

Vi har nöjda kunder

Läs om vår kundundersökning 2013.

Nyfiken på hur vi jobbar?

Möt några av våra medarbetare.

Kalix Tele24 i media

Se repotaget