Statistik

Från den aktiva kundwebbsidan Trinity™ kan kunden själv enkelt ta fram översiktlig statistik inklusive enklare diagram över externt distribuerade Telefonist på distans™-samtal, meddelanden, svarstider, samtal fördelat på dygnet etc.

Önskar ni som kund mer omfattande statistik kan vi även erbjuda kvalificerad och detaljerad uppföljning via vår unika och omfattande tillvalsprodukt Statistikrapport XL.

Rapporten definieras med det tidsintervall kunden önskar och skickas i PDF-format till de mailadresser som önskas. Rapporten är informativ och innehållsrik med tydlig, lättläst data och ett antal grafikblad. Resultatet är en rapport där vi med erfarenhet och benchmarking kan hjälpa er att analysera och utveckla er telefunktion.

Kontakta din säljare för exempel på rapport. Till våra Centrex-kunder svarar Telia för all statistik.

Våra tjänster kan användas för en mängd behov.
Se hur vi löst det för andra.

Kostnadsbesparing och ökad tillgänglighet SIGMA

Samordning av telefonistservice för samtliga kontor

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Dygnet runt-service Arctic Group

Arctic Group finns alltid tillgängligt för support.

Dygnet runt-service Compodium

ComPodium ger bra service dygnet runt.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Hög servicenivå Landstinget Sörmland

Landstinget Sörmland satsar på hög servicenivå.

Tillgänglighet Chiquita Sverige

Förbättrad tillgänglighet för kunder och konsumenter.

Kalix Tele24 i media

Se repotaget