Uppförandekod

(Code of Conduct)

Kalix Tele24 erbjuder telefonisttjänster till företag, myndigheter och organisationer inom en rad olika verksamheter. Det ställer höga krav på ansvarsfullt företagande och ansvarstagande medarbetare. I denna uppförandekod beskriver vi de krav vi har på vårt eget agerande och uppförande, d.v.s. ägares, lednings och alla medarbetares, och som vi även förutsätter att våra affärspartners respekterar.

Vårt sätt att vara och uppfattas grundar sig på våra värdegrunder och inom Kalix Tele24 förväntas alla agera i enlighet med våra värderingar. Vår uppförandekod syftar till att förmedla Kalix Tele24s affärsmässiga principer och etiska värderingar till våra medarbetare, kunder, leverantörer, partners och andra intressenter. Uppförandekoden tillsammans med våra policydokument ger oss också vägledning i vårt dagliga arbete.

Mer information

Rekvirera gärna vår folder med Kalix Tele24s Uppförandekod genom att fylla i kontaktformuläret här på sidan.

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder telefonpassning, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Kostnadseffektivt Plannja

Komplett funktion med dygnet runt-bemanning och professionellt bemötande.

Tillgänglighet Cosmo Consult AB (fd Tectura)

Bättre tillgänglighet för kunder.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Kostnadsbesparing och ökad tillgänglighet SIGMA

Samordning av telefonistservice för samtliga kontor

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Dygnet runt-service Arctic Group

Arctic Group finns alltid tillgängligt för support.

Dygnet runt-service Compodium

ComPodium ger bra service dygnet runt.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Vi har nöjda kunder

Läs om vår kundundersökning 2016.

Nyfiken på hur vi jobbar?

Möt några av våra medarbetare.