Låt ett proffs ta samtalen

Kalix Tele24 svarar när det ringer. Det har vi gjort i 20 år och vi är bra på det vi gör - därför har vi nöjda kunder.

Våra telefonister fokuserar på att ge ett personligt och professionellt bemötande till dem som kontaktar våra kunder. Och vi hjälper dig att förbättra tillgängligheten och förstärka första intrycket av din verksamhet.

Den erfarenhet, kompetens och kapacitet som byggts upp i vårt företag gör att vi svarar snabbt, i snitt efter en signal, och ger utmärkt service. Både till dig som kund och till dem som ringer dig eller din verksamhet.

Läs mer om hur vi har löst behoven för några av våra kunder, eller kontakta oss direkt så berättar vi mer.

Mer information

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder telefonpassning, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Kostnadseffektivt Plannja

Komplett funktion med dygnet runt-bemanning och professionellt bemötande.

Tillgänglighet Cosmo Consult AB (fd Tectura)

Bättre tillgänglighet för kunder.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Kostnadsbesparing och ökad tillgänglighet SIGMA

Samordning av telefonistservice för samtliga kontor

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Dygnet runt-service Arctic Group

Arctic Group finns alltid tillgängligt för support.

Dygnet runt-service Compodium

ComPodium ger bra service dygnet runt.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.