Våra värderingar

Vår vision:

Att alla verksamheter ser outsourcing av svarsservice som en självklarhet.

 

Vår affärsidé:

Med modern teknik och marknadens främsta medarbetare tillhandahåller vi kostnadseffektiv och flexibel svarsservice till nytta för våra kunder och partners. 

 

Våra värderingar:

 

Pålitliga - Våra kunder ska känna sig trygga när de anlitar oss. Hos oss är dialogen ärlig och förtroendefull. Vi tar ansvar för det vi ska utföra och använder vår samlade kompetens och erfarenhet.

Stolta - Vi är stolta över det vi tillsammans åstadkommer. Det motiverar oss att fortsätta utvecklas och bidra till verksamhetens målsättningar.

Engagerade - Vi är engagerade och ser utmaningar som en möjlighet till ständiga förbättringar. Tillsammans söker vi efter nya lösningar för att utveckla våra tjänster och skapa ytterligare mervärde.

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder telefonpassning, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Kostnadseffektivt Plannja

Komplett funktion med dygnet runt-bemanning och professionellt bemötande.

Tillgänglighet Cosmo Consult AB (fd Tectura)

Bättre tillgänglighet för kunder.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Kostnadsbesparing och ökad tillgänglighet SIGMA

Samordning av telefonistservice för samtliga kontor

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Dygnet runt-service Arctic Group

Arctic Group finns alltid tillgängligt för support.

Dygnet runt-service Compodium

ComPodium ger bra service dygnet runt.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.