Sälj

hanna_andersson-_salj2.jpgHanna Andersson, innesäljare, Kalix

"Jag har jobbat som innesäljare på Kalix Tele24 sedan juni 2012, och som nyanställd fick jag ett mycket bra mottagande.

Jag tycker att samarbetet med olika avdelningar på företaget fungerar bra och det är positivt att ledningen är lyhörd för feedback och nya idéer.

Min roll som säljare innebär att jag är företagets röst utåt. Jag kontaktar befintliga och potentiella kunder för att presentera Kalix Tele24 och företagets tjänster. Jag är ny i denna typ av säljarroll och trivs väldigt bra. Jag motiveras av kundernas respons och utmanas av att leverera goda resultat. Jag ser det som en utmaning att utvecklas i min yrkesroll genom att sätta upp höga mål för mig själv. Som säljare är det viktigt att vara positiv och på alerten varje dag - vill man så kan man!"

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder telefonpassning, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Kostnadseffektivt Plannja

Komplett funktion med dygnet runt-bemanning och professionellt bemötande.

Tillgänglighet Cosmo Consult AB (fd Tectura)

Bättre tillgänglighet för kunder.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Kostnadsbesparing och ökad tillgänglighet SIGMA

Samordning av telefonistservice för samtliga kontor

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Dygnet runt-service Arctic Group

Arctic Group finns alltid tillgängligt för support.

Dygnet runt-service Compodium

ComPodium ger bra service dygnet runt.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.