Kundservice

jorgen_ekholm-_kundtjanst2.jpgJörgen Ekholm, kundtjänst, Kalix

"Arbetsuppgifterna som kundtjänstmedarbetare innebär framför allt att administrera kunder i våra system, komplettera personuppgifter, felsökningar, ärendehantering samt att besvara inkommande samtal från kund. Under mina 18 år på Kalix Tele24 har jag, utöver kundtjänstrollen, arbetat som telefonist samt i storkundsgruppen.

Målsättningen i mitt arbete är att bidra till en väl fungerande avdelning där det är "högt i tak".

Kalix Tele24 har alltid satsat på personalens trivsel och välmående med allt från brett utbud när det gäller friskvård och träning, trevliga aktiviteter vid sidan av jobbet till bra arbetsredskap.

Jag trivs på Kalix Tele24 då jag anser att de har en bra personalpolitik som bidrar till en stark sammanhållning och teamkänsla."

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder telefonpassning, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Kostnadseffektivt Plannja

Komplett funktion med dygnet runt-bemanning och professionellt bemötande.

Tillgänglighet Cosmo Consult AB (fd Tectura)

Bättre tillgänglighet för kunder.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Kostnadsbesparing och ökad tillgänglighet SIGMA

Samordning av telefonistservice för samtliga kontor

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Dygnet runt-service Arctic Group

Arctic Group finns alltid tillgängligt för support.

Dygnet runt-service Compodium

ComPodium ger bra service dygnet runt.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.