Karriär hos oss

Våra medarbetare är en viktig del i Kalix Tele24s framgång. Deras förmåga att ge service och ett professionellt bemötande utgör grunden för vårt erbjudande. Kalix Tele24 investerar kontinuerligt i vidareutveckling av våra medarbetare genom att ge dem möjlighet till utbildning och nya karriärmöjligheter. Vi söker löpande skickliga medarbetare som är motiverade, vill nå våra gemensamma mål och möta nya utmaningar tillsammans med oss.

Telefonister och Produktionsledare

Våra telefonister är en del av "första intrycket" av våra kunders verksamhet. Att vi har fått detta förtroende av så många som cirka 2 000 kunder är vi mycket stolta över. Vi svarar på ca 16 000 samtal per dag. Som telefonist hos oss får du en 4-8 veckor lång introduktionsutbildning. Läs mer om våra medarbetare.

Kundservice

Som en del av vår kundserviceavdelning så är det din uppgift att möta våra kunders förväntningar och förmedla en positiv bild av Kalix Tele24 genom professionell och effektiv service. Att kunden är i centrum är för oss en självklarhet och detta genomsyrar hela leveransen. Kundservice har ett väl fungerande samarbete med telefonisterna som kommer med input och förbättringsförslag – allt för att vi tillsammans ska kunna leverera förstklassig service till våra kunder. Kundserviceavdelningen på Kalix Tele24 består av tre enheter: Kundtjänst, Relationsutveckling samt Kundansvariga. Läs mer om våra medarbetare

Sälj

Våra säljare drivs av att hjälpa våra kunder att öka sin tillgänglighet och servicegrad med hjälp av våra professionella tjänster. I rollen som säljare på Kalix Tele24 är det din uppgift att tillhandahåll våra lösningar och anpassa dem utifrån kundens behov. Alla nya medarbetare genomgår en omfattande introduktionsutbildning, för att bli rustade med aktuell kunskap om våra tjänster, vår företagskultur och våra säljprocesser. Våra säljare är indelade i två grupper Innesäljare och Key Account Managers. Läs mer om våra medarbetare

Övriga

På Kalix Tele24 har vi ett antal stödfunktioner som stöttar den övriga verksamheten så att de kan leverera en hög kvalitet på våra tjänster. Exempel på dessa funktioner är Ekonomi, IT, Personal, Marknad och Kvalitet. Läs mer om våra medarbetare

Vikariat/Praktik:

Hos Kalix Tele24 kan du få ett vikariat som telefonist under hela året. Arbetstiden kan variera mellan dagtid, kvällstid och helger. För att kunna ansöka så ska du vara student eller ha slutfört gymnasiestudierna med godkända betyg. När det gäller praktikplats så tillsätts dessa när behov eventuellt uppstår. Om du har egna förslag är du välkommen att ida.soderback [at] kalixtele24.se (subject: Vikarie%2Fpraktik) (skicka en ansökan till Ida Söderbäck).

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder telefonpassning, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Kostnadseffektivt Plannja

Komplett funktion med dygnet runt-bemanning och professionellt bemötande.

Tillgänglighet Cosmo Consult AB (fd Tectura)

Bättre tillgänglighet för kunder.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Kostnadsbesparing och ökad tillgänglighet SIGMA

Samordning av telefonistservice för samtliga kontor

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Dygnet runt-service Arctic Group

Arctic Group finns alltid tillgängligt för support.

Dygnet runt-service Compodium

ComPodium ger bra service dygnet runt.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.