Upphandling

För att få en svarstjänst av hög kvalitet som uppfyller era förväntningar, finns en hel del att tänka på inför en upphandling av växelfunktion eller telefoniststjänster.

Vi på Kalix Tele24 har arbetat med detta i 25 år. Baserat på en stor mängd kundförfrågningar och krav som vi stött på under åren, har vi sammanställt ett dokument med ett antal faktorer som vi tycker det är viktigt att ta i beaktande vid en upphandling.

Här är några exempel  på de områden vi berör:

  • Krav på servicenivå
  • Flexibilitet och kapacitet
  • Telefonistkompetens
  • Kvalitet och säkerhet
  • Osv.

Beställ våra Skall- och börkrav!

Kontakta oss via chatten eller maila till skalloborkrav [at] kalixtele24.se. Det går även bra att använda vårt kontaktformuläret här intill, så skickar vi foldern till dig kostnadsfritt. Naturligtvis finns vi även personligen till hands för att svara på ytterligare frågor eller bistå med råd vid upphandling av telefonisttjänster.

Vill du veta mer?

Ring oss, vi svarar alltid.
020-69 00 00
eller
Skicka ett meddelande:

Kalix Tele24 erbjuder telefonpassning, växeltjänster och kundservice för olika behov. Se hur vi löst behoven för andra.

Ökad kapacitet och tillgänglighet Region Norrbotten

Regionväxel som tar ca 55 000 samtal i månaden

 

 

Komplett växelfunktion Vattenfall

Komplett växelfunktion med professionella telefonister och dygnetruntbevakning.

Kostnadseffektivt Plannja

Komplett funktion med dygnet runt-bemanning och professionellt bemötande.

Tillgänglighet Cosmo Consult AB (fd Tectura)

Bättre tillgänglighet för kunder.

Tillgänglighet och kundservice Hemglass

Kalix Tele24 administerar info@-mailen samt deras Facebook-sida.

Kostnadsbesparing och ökad tillgänglighet SIGMA

Samordning av telefonistservice för samtliga kontor

Avlastning Centrumadvokaterna Syd AB

Avlastning minskar stress och ger bättre service.

Dygnet runt-service Arctic Group

Arctic Group finns alltid tillgängligt för support.

Dygnet runt-service Compodium

ComPodium ger bra service dygnet runt.

Tillgänglighet Lindesbergs kommun

Kommunens växel har alltid tillräckligt många telefonister.
 

Vi har nöjda kunder

Läs om vår kundundersökning 2016.

Nyfiken på hur vi jobbar?

Möt några av våra medarbetare.